Didaktický test s rozborem pro 5. ročník
Kód: 114/CTV3 114/CTV2 114/CTV Zvolte variantu
Individuální konzultace
Pro své studenty jsem vždy k dispozici. Dovysvětlím, poradím, doporučím kvalitní zdroje.
Probereme to třeba na Zoomu.
Nebo si vyměníme pár e-mailů.
Detailní popis produktu
Nebudeme chodit kolem horké kaše. Toto je jedinečná šance zopakovat si vše, co je třeba, abyste zvládli didaktický test z českého jazyka, a to i v případě, že jste neměli čas na dlouhodobý kurz.
Zbývají 2 termíny: 2 odlišné originální testy + jejich rozbor živě (Zoom)!
Slibuju, že budete-li soustředění a nažhavíte-li mozkové dráty, užitečnější čtyři hodiny ve vztahu k didaktickému testu z češtiny jinde nezažijete.
Hlavní informace aneb O co jde?
- Týden před webinářem všem pošlu test, záznamový arch, bližší informace a také odkaz na vysílání.
- Test si každý sám vypracuje v časovém limitu, který bude mít u zkoušky.
- Během webináře budeme zhruba 4 hodiny velmi podrobně a efektivně procházet testem (s malými přestávkami).
- Tento test bude maximálně odpovídat podobě testu úrovně 5. ročníku.
- Po webináři všem pošlu videozáznam a seznam nejdůležitějších pokynů a rad pro správné řešení.
Bližší informace aneb Jak přesně to bude celé probíhat?
Kurz je kurz a čtyři hodiny jsou čtyři hodiny, těžko můžeme srovnávat dlouhodobou přípravu a masivní nálet na mozkové buňky, ovšem tento webinář má jednu velkou výhodu…
Do 4 hodin je zde vmáčknuto vše nejdůležitější, na co žák při řešení didaktického testu nesmí zapomenout. Navíc si zopakuje spoustu látky.
Týden před zahájením webináře zašlu všem účastníkům na e-mail odkaz pro připojení přes Zoom (pokud nemáte, doporučuji stáhnout program ZDE). Připojit se k vysílání bude možné už pár minut před oficiálním časem začátku a účastníky budu kontrolovat podle e-mailu či jména a příjmení zadaného při zakoupení webináře.
K tomuto e-mailu přidám také kompletní originální didaktický test včetně záznamového archu jako PDF soubory, které si každý účastník vytiskne a samostatně v klidu vypracuje. Ideálně v takovém časovém limitu, jaký jej poté čeká u zkoušky, ale klidně delším. Hlavní je vypracovat celý test beze zbytku.
Nejde o žádné podivné testování nanečisto! Nejde o to být zhodnocen. Jde o to pochopit!
Během webináře poté celý test pečlivě projdu společně s účastníky (okomentujeme všechny správné i chybné varianty, vysvětlíme si vhodné i nevhodné způsoby uvažování při řešení úloh, pochopíme systém testu včetně bodování). Samozřejmě zopakujeme nejdůležitější látku z oblasti pravopisu i gramatiky, ale především žáky seznámím s efektivním způsobem řešení všech typů úloh.
A to není všechno, protože v závěrečné části webináře budeme řešit další úlohy bez přípravy!
Budeme komunikovat formou chatu – do toho budou žáci vkládat své odpovědi, dotazy i připomínky (až 50 účastníků ve skupině).
V e-mailu po webináři poté všem zašlu dokument s nejdůležitějšími pokyny, radami a upozorněními, které jen žák může během boje s didaktickým testem potřebovat.
Ještě jednou připomínám, že v ceně je zahrnutý videozáznam webináře, takže si to kdykoli můžete dát celé ještě jednou nebo si zopakovat jen to nejdůležitější, s čím jste měli problémy!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení